Adam Ďurica a jeho otec Peter pripíjajú na rodinné priateľstvá Demänovkou
Námet kampane je z dielne agentúry Mannschaft. „Dlho sme hľadali správny smer, až sme nakoniec zvolili rodinné priateľstvá. Otec a syn, to je celoživotné puto, ktoré nenahradí žiadne iné. Formuje sa od prvého dňa a každý jeden spoločný zážitok ho posilňuje. No sila tohto puta sa naplno prejaví až vtedy, keď sa zo syna a otca stávajú najlepší priatelia,“ hovorí Adam Marčan, kreatívny riaditeľ agentúry Mannschaft.
Tvárou kampane je Adam Ďurica so svojím otcom Petrom. „Spoluprácu s Adamom Ďuricom a jeho otcom Petrom vnímame ako ideálnu ukážku rodinného priateľstva. Adam je idolom našej cieľovej skupiny a skvele sa hodí ku komunikácii hodnôt značky Demänovka,“ hovorí senior brand manažérka značky Demänovka Lenka Rusnáková. „Snažili sme sa, aby sa Adam a jeho ocino Peter cítili čo najprirodzenejšie. Veríme tomu, že keď sa spojíte so značkou, ktorej veríte, výsledkom bude autentické spojenie, ktoré bude fungovať. Hudobným motívom kampane je Adamova najpopulárnejšia pesnička Neľutujem.“
Kampaň, ktorej prípravy trvali niekoľko mesiacov, vyvrcholila koncom roka 2021. Realizáciu spotu produkčne zabezpečili agentúra Playground 13 a AZN Kru. Kľúčový vizuál a fotografie na sociálne siete nafotil Tomáš Pospíchal. Spot zachytáva vzťah Adama a jeho otca v rôznych podobách, ako sú rodina, rivali či kolegovia, no na konci dňa sú vždy tí najlepší priatelia.
Klient: St. Nicolaus (Lenka Rusnáková, Tomáš Trstenský)
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art Director: Alexandra Pobjecká
Copywriter: Matúš Kvas
Account manager: Adam Marčan
Produkcia: Playground 13 & AZN Kru (Kristína Kijacová, Thuy Linh Mai)
Réžia: Novak & Nguyen
DOP: Dužan Duong
Fotograf: Tomáš Pospíchal
Hudba: Adam Ďurica