ST. Nicolaus

V noci platí prirodzený výber – hovorí v kampani DARK

28. októbra 2021 – Tlačové správy
Nový dizajn, nová značka, nové teritórium, nová komunikácia. Prichádza s ňou v aktuálnej kampani DARK.
ST. Nicolaus

„V noci platí prirodzený výber“ – tvrdí DARK v kampani zacielenej na mladých dospelých, ktorí po celodennej práci či štúdiu ožívajú a chcú sa zabaviť. Nočné mesto je pre nich prirodzeným prostredím na stretnutia s partiou priateľov. K prirodzenému výberu a nočnému životu jednoznačne patrí aj DARK. V štýlovej fľaši s novým výrazným dizajnom etikety pozýva na párty do urban prostredia. Mapa mesta na etikete tvorí siluetu vlka, ktorá symbolicky definuje teritórium svorky a objavuje sa aj vo vizuálnom spracovaní kampane.

„Pri tvorbe novej značky sme vychádzali z chutí, ktorú preferujú mladí dospelí ľudia. Môžeme prezradiť, že súčasťou tajnej receptúry zloženia 14 bylín a korenín je tymian, rozmarín a sušené nezrelé pomaranče. DARK má obsah alkoholu 35 % a chuť bylinného likéru je doladená pridaním fenikla a šípok. Celkovú chuť dotvára slovenský med, podtatranská voda a jemný lieh. Najlepšie si ho vychutnajú vychladený pod bodom mrazu ako shot, alebo v miešaných drinkoch,“

hovorí Katarína Riegelová, brand manažérka značky.

Reklamný spot je iný, nakrútený v dokumentárnom štýle. Poukazuje na tvory noci a ich teritórium. Ich charakteristické črty zobrazuje prostredníctvom paralely so zvieracou ríšou, v ktorej platí prirodzený výber. Komentár k DARK spotu nahovoril známy komentátor slovenských dokumentov Igor Štefuca. V reklamnom spote si pod polygónovými maskami zvierat zahralo niekoľko profesionálnych tanečníkov ako Spunkey z The Pastels a BKP crew, Otec Mirec, zápasník MMA Erik Tlkanec či hollywoodsky kaskadér a legendárny gumený chlapec Mako Hindy. Reklamný spot nakrúcali v Bratislave a Trnave za úplného splnu, ktorý vo vlkoch prebúdzal nočné zmysly.

Originálny vzhľad masiek je dielom jedného z najznámejších slovenských graffiti umelcov Daora. Spot režíroval Pepe Ehrenberger, za kamerou stál Martin Chlpik a kampaňové vizuály nafotil Lousy Auber.

Kampaň ideovo a strategicky zastrešila reklamná agentúra dotcom advertising. Nasadená bude na online a sociálnych sieťach od 26. augusta do konca septembra 2020.

Spot: https://youtu.be/7dD1fX73BOA

Spoločnosť ST. NICOLAUS, a.s., ktorá je lídrom na slovenskom trhu, vám už od roku 1867 prináša tradičné a obľúbené liehoviny vyrobené z prvotriednych surovín. Portfólio spoločnosti tvoria desiatky značiek, medzi najvýznamnejšie patria Nicolaus Vodka, bylinná Demänovka, ovocné liehoviny radu Jubilejná, kvalitné vína Slovenské Vinice, tradičný rad KLASIK a pravé ovocné destiláty ST. NICOLAUS Exclusive Edition. Spoločnosť je tiež výhradným distribútorom značiek Soberano, Lepanto, whisky NOMAD, ginov The London No.1, MOM Gin, Gibson´s, škótskych whisky Glen Moray a Label 5, karibského rumu Negrita, pravého kubánskeho rumu Santiago de Cuba a tiež vín zo Španielska, Talianska, Argentíny a Čile. Obchodné zastúpenie má aj v Českej republike a Maďarsku a svoje produkty vyváža do mnohých krajín sveta.

V prípade záujmu o bližšie informácie, prosím, kontaktujte:
Eva Fúriková, Project Manager, 1st CLASS AGENCY, tel.: +421 911 174 414, furikova.eva@1stclass.sk
Katarina Riegelová, Brand Manager, ST. NICOLAUS-trade, tel.: +421 915 848 016, katarina.riegelova@stn-trade.sk

Ďalšie novinky